hihi

hej på er, orre 1 här. jag vet att de var jätte-längesen vi uppdraterade...

lite kul att se att vi fortfarande har läsare kvar trots att vi aldrig uppdraterar. :)
Jätteavis på orre2 som nu är i egypten, hon skickade sms innan och sa att de hade 35grader i skuggan:O vill med till värmen nununu. Men nejnej istället får jag gå i skolan... och värsta veckan någonsin också. har 4stora prov och en svenska skriving. men de är ju bara näst5a vecka kvar sen är de höstlov!!! wiiie halloween sen åker jag med caligänget till mallorca och hälsar på saga och laura! kommer bli såå kul :D


bild från sist jag var i mallis, 09

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte börja blogga igen? :( ni är ju så bra på det!:D sen om ni har tid kan ni ta kort på ert smink, typ som läppstift och foundation som ni använder?=D

2010-12-18 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0